Οι υπηρεσίες μας

Πώς να εγγυηθείτε την επιτυχία του έργου διαχείρισης χρόνου και παρουσιών, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και/ή ελέγχου πρόσβασης
Το έργο σας απαιτεί ένα ορισμένο επίπεδο εμπειρογνωμοσύνης για να διασφαλιστεί η διαχείριση και η επίτευξη συγκεκριμένων στόχων. Μοιραζόμαστε μαζί σας τις βασικές μας δεξιότητες και την τεχνογνωσία μας στους τομείς της διαχείρισης χρόνου και παρουσιών, της διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και του ελέγχου πρόσβασης, προκειμένου να σας παρέχουμε υποστήριξη και να εξασφαλίσουμε την επιτυχία του έργου σας.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
HRTECH ΚΑΙ ΓΚΠΔ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΩΝ ΣΤΟ SAAS

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε ένα έργο ελέγχου χρόνου και παρουσιών ή ελέγχου πρόσβασης;

Οι ομάδες πωλήσεων και οι τεχνικές ομάδες μας θα σας παράσχουν όλες τις συμβουλές που χρειάζεστε κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης ανάλυσης και θα καθορίσουμε από κοινού το λειτουργικό και τεχνικό αντικείμενο του έργου σας για τη διαχείριση του χρόνου και της παρουσίας, τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και τον έλεγχο πρόσβασης.

Προσφέρουμε ένα σύνολο υπηρεσιών για να σας υποστηρίξουμε:

  • Συνάντηση διερεύνησης και ανάλυση αναγκών
  • Μοντελοποίηση και επίδειξη προϊόντων
  • Έλεγχος και καθοδήγηση έργων
  • Διαχείριση της ανάπτυξης υλικού, ιδίως για τον έλεγχο πρόσβασης
  • Προετοιμασία εγγράφου προδιαγραφών.

Πώς υλοποιούμε το έργο σας;

Καθώς το έργο σας υλοποιείται, συνεργαζόμαστε μαζί σας για να προσαρμόσουμε τη λύση στα μέτρα σας και να διασφαλίσουμε ότι ανταποκρίνεται στους στόχους σας. Οι πλήρως βασισμένες σε SaaS λύσεις μας περιορίζουν στο ελάχιστο τις τεχνικές πολυπλοκότητες και παρέχουν πολύ γρήγορους χρόνους υλοποίησης. Προσφέρονται δύο μέθοδοι ανάπτυξης ανάλογα με τις απαιτήσεις του έργου σας:

«Υποστηριζόμενη» λειτουργία, η οποία σας εγγυάται:

  • Εφαρμογή σε σύντομο χρονικό διάστημα
  • Πακέτα υπηρεσιών σταθερής τιμής για έλεγχο, υποστήριξη εγκατάστασης και εκπαίδευση
  • Μεταφορά γνώσεων στις ομάδες σας για να τις βοηθήσετε να γίνουν αυτόνομες στη χρήση και τη ρύθμιση της λύσης.

Εκκίνηση σε λειτουργία «Έργο», η οποία σας εγγυάται:

  • Μια ειδική εσωτερική ομάδα με συντονισμό από έναν υπεύθυνο έργου
  • Προσαρμοσμένη υπηρεσία κατά παραγγελία
  • Δείκτες ποιότητας για την παρακολούθηση των έργων.

Why train your users?

The performance of a solution often becomes apparent as the key users of the system acquire the relevant skills and knowledge. Training and change support for your teams are obviously key to your project.
The professional teams at Kelio know how to provide suitable training pathways that may qualify for State funding.

Training is adapted to various situations:

  • Initial training
  • New users training
  • In-depth training
  • Training related to end of contract

Support and maintenance

Give more autonomy to your employees Support

  • User assistance
  • Once your system goes live, what if you have a question, a calculation to adjust or an operation you can’t remember how to do. Our customer advisers are happy to assist and offer personnalised follow-up
  • 98,5% of our customers value the response time of our support service and its ability to maintain a close, attentive relationship
  • New user training.

Give more autonomy to your employees Maintenance

Our fully SaaS-based solutions have high availability and are backed up by very exacting SLA. However, any malfunction or need for call-out maintenance relating to the hardware is covered by our services funder our maintenance contract. You can enjoy the peace of mind of a fully operational system, plus a team on standby if needed.

Kelio: λύσεις υψηλής ποιότητας

Το λογισμικό και το υλικό σχεδιάζονται και αναπτύσσονται από τις ομάδες της Kelio. Η διαχείριση της διαδικασίας από το στάδιο του σχεδιασμού εγγυάται ένα πολύ υψηλό επίπεδο λειτουργικής ποιότητας και διασφαλίζει επίσης τη λειτουργική συμβατότητα των συστημάτων μας που σας προσφέρουμε σε βάθος χρόνου. Η ποιοτική μας προσέγγιση αποτελεί μακροπρόθεσμη δέσμευση, που θα συμβαδίζει με τη μελλοντική ανάπτυξη του οργανισμού σας.

Η ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας της Kelio είναι μία από τις βασικές αξίες του ομίλου Bodet και αποτελεί συνεχή προτεραιότητα. Οι δεσμεύσεις μας για την ποιότητα υποστηρίζονται από το πρότυπο ISO 9001 που καλύπτει ολόκληρη την παραγωγική μας διαδικασία της Kelio.

Λύσεις πλήρως βασισμένες σε SaaS

Οι λύσεις είναι διαθέσιμες σε μορφή SaaS («Λογισμικό ως Υπηρεσία»): απαλλαγείτε από τους περιορισμούς της διαχείρισης μιας υποδομής πληροφορικής (διακομιστές, βάσεις δεδομένων, ασφάλεια, ενημερώσεις κ.λπ.)! Το SaaS συνεπάγεται, επίσης, νέες ολοκληρωμένες υπηρεσίες: απλή απομακρυσμένη συντήρηση, υπηρεσία online υποστήριξης, τακτικές διαχειριζόμενες ενημερώσεις.

Οι λύσεις διαχείρισης χρόνου και παρουσιών, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και ελέγχου πρόσβασης σε λειτουργία SaaS σας εξοικονομούν χρήματα, καθώς αποφεύγονται οι επενδύσεις και το κόστος κεφαλαίου.

Πλήρης εγγύηση λύσεων SaaS:

  • Διαθεσιμότητα της υπηρεσίας ανά πάσα στιγμή
  • Ασφάλεια και ακεραιότητα δεδομένων
  • Ευκολία χρήσης και έλεγχος του προϋπολογισμού

ΓΚΠΔ και κανονισμοί προστασίας δεδομένων

Όλες οι λύσεις που αναπτύσσονται από τις ομάδες της Kelio συμμορφώνονται με τους κανονισμούς που θεσπίζονται από τη Γαλλική Αρχή Προστασίας Δεδομένων(Commission Nationale de l’Informatique et des Libertés) και τον Γενικό κανονισμό της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων.

Οι λύσεις είναι σχεδιασμένες ώστε να είναι νομικά συμβατές σε εθνική και ευρωπαϊκή κλίμακα. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη λύση διαχείρισης χρόνου και παρουσιών ή ελέγχου πρόσβασης με απόλυτη ασφάλεια.

ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ – ΕΣΕΙΣ;

35 χρόνια εμπειρίας
Διεθνής παρουσία

Εγκατάσταση

Άμεση επικοινωνία
Εγγύτητα και διαθεσιμότητα
Πιστοποίηση κατά ISO